Dodaj komentarz do opinii o Adwokat Dorota Tumkiewicz

Opinia:

Jan 2022-04-02 ID: 3132

We środę, 30. marca 2022 roku, przed Sądem Okręgowym w Warszawie, odbyła się rozprawa z powództwa moich Rodziców przeciwko Raiffeisen Bank International AG. Rodzice w 2006 roku podpisali wadliwą umowę pożyczki hipotecznej (ważne: pożyczki, nie kredytu - wg jednej z Kancelarii, z którymi wcześniej się konsultowaliśmy ta różnica, wobec braku orzecznictwa sądów ws. pożyczek, miała powodować bezsensowność składania pozwu - innymi słowy: wygrana z Bankiem miała być praktycznie niemożliwa); w trakcie jej spłaty kurs franka (który wg Banku miał być bardzo stabilny przez wiele lat) wzrósł na tyle, że Rodzice ostatecznie spłacili kwotę o przeszło 100% większą niż kapitał pożyczki. Na szczęscie Pani Dorota Tumkiewicz podeszła do sprawy bez uprzedzeń i po analizie umowy wskazała dwie drogi: albo sąd unieważni umowę i postanowi o spłacie wyłącznie kapitału, albo zarządzi zwrot nadpłat za ostatnich 10 lat. Dzięki pracy Pani Doroty i Jej wskazówkom Sąd I instancji zasądził od Raiffeisen Bank International AG zwrot całej nadpłaconej względem kapitału kwoty wraz z odsetkami od dnia ogłoszenia wyroku. Serdecznie dziękujemy Pani Adwokat Dorocie Tumkiewicz za pracę i wsparcie. Teraz oczekujemy na działanie Banku, który prawdopodobnie złoży apelację od wyroku Sądu Okręgowego, znając jednak renomę Pani Adwokat spokojnie czekamy na termin kolejnej rozprawy. Z całej naszej historii współpracy jawi się prosty wniosek: Pani Dorota Tumkiewicz ma sposób na nieuczciwych banksterów!